Roer´s Zoofari

Gårdagen spenderade jag på Roer´s Zoofari, som tidigare hette Reston Zoo. Där fick jag möjlighet att mata små getter och fåglar. De som ville fick också öppen buss genom safariområdet, och där fick man också möjlighet att mata djuren som kom fram till bussen när den stannade några gånger under färden. De hade lite annorlunda djur här än vad jag är van att se på djurparker som jag har varit till i Sverige. 
På eftermiddagen åkte jag till Target vid Fair Lakes Shoppingcenter, och köpte lite godis som jag ska ta med mig hem till mina föräldrar. 
Idag regnade det på förmiddagen, så då blev det en tur tillbaka till Potomac Mills, för att byta ett linne jag köpte. Fick också två nya toppar med mig hem från Marshalls och köpte också lite köksattiraljer till min mamma. Sen åkte jag vidare till Tyson´s Corner och mötte upp Tereza. Vi åt en sen lunch på Panera Bread och sen fikade vi på la Madeleine. Köpte även en bok till min kusin på Barnes & Nobles. 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: