Match #8



Fick min åttonde match idag.

Familjen bor i: Fort Leavenworth, Kansas
Familjen: Mamma och två barn.
Barnen: Flicka 4 år, Pojke 3 år.

Familen bor i Fort Leavenworth. Det är en amerikansk armé anläggning i Leavenworth County, strax norr om staden Leavenworth i den övre nordöstra delen av staten Kansas.
Den närmaste större staden är Kansas City. Det tar 35 minuter att åka dit.
Det finns matställen, butiker, biograf och ett gym i området. Det finns fler alternativ i Kansas City.
Mamman kommer att inkludera au pairen i alla familjeaktiviteter. Och vill gärna att au pairen följer med på olika utflykter och aktiviteter.
Mamman vill att au pairen jobbar med barnen på hennes modersmål minst en gång per dag. Men också tränar på sin engelska. 
Familjen vill gärna att au pairen delar med sig av kulturella seder och mat från hennes hemland. 
Och de kommer att fira alla högtider och andra kulturella evanemang från au pairens hemland.
Några av barnens intressen är gymnastik, dans, fotboll, cykling och andra utomhusaktiviteter.  
På fritiden så brukar de gå till djurparken, parker, ridning och gå på promenader.
De har två hundar.
Jag har tillgång till bil. För att skjutsa barnen till olika aktiviteter och playdates. Men har även tillgång till bil på fritiden när jag är ledig.
Kommer inte att jobba söndagar.
Familjen har haft au pairer tidigare. Även svenska au pairer.
Barnen förstår och kan prata lite svenska.

Det här var en öppen matchning. Så jag kan ta kontakt med familjen om jag vill.
Ska skicka ett mail till dem. Skulle gärna vilja prata med den här familjen. 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: