Match #9



Fick min nionde match idag.

Familjen bor i: Boothwyn, Pennsylvania.
Familjen: Pappa, Mamma och tre barn.
Barnen: Pojke 5 år, Flicka 3 år, Pojke 7 månader.

Närmaste större staden är Philadelphia. Det tar ca 20-30 minuter att åka dit.
Det finns många kulturella och sociala möjligheter i området. I Philadelphia finns det museer, restauranger, sport och andra fritidsaktiviteter. Det finns också skolor i närheten samt städerna Wilmington, DE, Media och West Chester, PA.
Den äldsta pojken och flickan går på förskola. Den yngsta pojken är hemma med au pairen på dagarna.
De har hundar.
Några intressen som familjen har är sport, resor, gå till parker, gå till stranden, lyssna på musik och umgås tillsammans.
De beskriver sig själva som en rolig och aktiv familj som är öppna för att träffa nya människor.
De välkomnar en utåtriktad au pair som vill träffa nya vänner och uppleva en ny plats. De uppmuntrar au pairen att få vänner och gå ut ofta (så länge som att barnen är hennes främsta fokus under hennes arbetstid).
Au pairen måste vara en bra förare.

Jag skulle gärna vilja prata med den här familjen.
Men jag måste ringa till CC på måndag. För på deras hemsida står det att man måste ha minst 200 timmar barnerfarenhet med barn under 2 år, för att ta hand om barn under 2 år. Enligt reglerna i USA så får man inte ta hand om barn under 2 år, om man inte har minst 200 timmar barnerfarenhet.
Så jag måste ringa och kolla det.
Men annars så verkar det här vara en öppen och trevlig familj, så skulle gärna vilja prata med dem.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: