Match #81

 
Idag fick jag min åttioförsta match.
 
Match #80 försvann idag från min profil, jag vet inte om den försvann automatiskt eller om värdmamman valde att gå vidare med någon annan au pair. Jag har inte fått svar på mailet jag skickade till henne igår.
 
Familjen bor i: Lancaster, Pennsylvania.
Familjen: Mamma och ett barn.
Barnet: Flicka 4 månader.
 
Jag är väldigt fundersam till den här matchningen.
 
Det står knappt någon information alls om den här familjen.
Det står i profilen att familjen består av en mamma och ett barn, men sen står det också att mamman är gift.
En sak som står är att au pairen kommer inte att ha tillgång till bil, och att au pairen inte får låna någon av deras bilar när den är ledig, "off duty".
 
Jag ska ringa till Stockholmskontoret imorgon och be om en ny matchning.
 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: