Update 3, Match #78

Jag ringde till Stockholmskontoret i fredags och berättade att värdmamman fortfarande inte hade hört av sig. Jag har skickat mail till dem och Bostonkontoret har försökt att få tag på familjen på mail och på telefon, men de har inte svarat.
Vi bestämde då tillsammans att jag skulle vänta tills efter helgen och släppa dem.
Hon jag pratade med, Ida, skickade även ett mail till Bostonkontoret och skrev att jag skulle släppa dem på måndag om de inte hörde av sig.
 
Och idag så släppte jag matchningen. Det senaste mailet jag skickade till värdmamman var i tisdags, och det har jag inte fått något svar på än. Och eftersom jag inte har hört av sig på nästan en vecka, då bestämde jag mig för att släppa dem idag.
 
Nu får jag fokusera på matchningarna som kommer! Och hoppas att en av dem är den rätta familjen för mig!
 
 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: