Match #13

 
Idag fick jag min trettonde match.
 
Jag trodde inte att jag skulle få någon matchning i mellandagarna mellan jul och nyår, men idag fick jag en ny matchning.
 
Familjen bor i: Rowayton, Connecticut.
Familjen: Pappa, Mamma och två, snart tre barn.
Barnen: Flicka 4 år, Flicka 3 år, bebis, beräknad födsel juli 2013.
 
Den närmaste större staden är New York City. Det tar 1 timme att åka dit.
 
Det står knappt något alls om den här familjen i deras profil.
Men som med alla matchningar jag får, så ger jag dem en chans...
 
Jag ska ringa till Stockholmskontoret och fråga hur jag ska göra med min ansökan. Nu har jag fyllt i att jag vill ta hand om max 3 barn, och att jag kan tänka mig att ta hand om 4 barn, om några av barnen går i skolan, eller om någon av föräldrarna är hemma under dagarna. Men nu har jag haft några matchningar med 4 barn, och även pratat med några familjer som har 4 barn, och jag känner att det blir för många barn för mig. Så jag ska fråga imorgon hur jag ska göra.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: