Match #8

 
Idag fick jag min åttonde match.
 
Familjen bor i: Stone Ridge, Virginia.
Familjen: Pappa, Mamma och tre barn.
Barnen: Flicka 6,5 år, Flicka 5 år, Flicka 1 år.
 
Stone Ridge är ett litet samhälle som ligger några minuter utanför den lilla staden Arcola.
Den närmaste större staden är Washington DC. Det tar ca 45 minuter att åka dit.
Au pairen kommer ha tillgång till bil.
Mamman i familjen jobbar hemifrån.
De har en hund.
 
Jag har lite blandade känslor om den här matchningen, men jag ger de en chans att höra av sig.




Ninni au pair 2008-2010

Jag var i Virginia för två veckor sedan. Jag älskade den staten, super fin :)
Familjen jag var hos jobbade mamman hemifrån. Jag tycker att de finns mycket positivt i de :)
Lycka till med allt !

Svar: Tack! Jag har nu fått en ny matchning, där värdmamman är en "stay-at-home-mom".
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2012-12-05 02:19:55

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: