Update 2, Match #7

Jag ringde till Stockholmskontoret igår, och frågade hur jag skulle göra med matchningen.
 
Eftersom det hade gått en vecka och det inte hade hört av sig, så funderade jag på att släppa den. Jag pratade med Maggie, och hon sa att jag skulle vänta några dagar. Eftersom värdmamman hade skickat ett mail till mig tidigare, så tyckte hon att vi skulle följa upp matchningen först, och inte bara släppa den direkt. Hon skickade ett mail till Bostonkontoret, där hon skrev att jag fortfarande var intresserad av familjen, men att jag undrar varför de inte har hört av sig. Om de fortfarande var intresserade av att prata med mig eller inte.
 
Igår kväll så försvann matchningen från min profil, och tidigt idag så fick jag ett mail från värdmamman.
Hon skrev, att innan de hade fått mig som förslag som deras nya au apir, så hade de haft kontakt med en annan tjej, och efter att ha pratat med henne på skype, så valde de henne som deras nya au pair.
Hon önskade mig lycka till att hitta den rätta värdfamiljen för mig, och hon bad om ursäkt att hon inte hade mailat till mig tidigare.
 
 
 
 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: