Match #67

 
Igår fick jag min sextiosjunde match.
 
I måndags försvann match #66 från min profil, och igår så fick jag ett mail från pappan i familjen där han skrev att de hade bestämt sig för att välja en annan au pair.
 
Familjen bor i: Mill Valley, California.
Familjen: Mamma och ett barn.
Barnet: Flicka 4 år.
 
Den närmaste större staden är San Francisco. Det tar 30 minuter att åka dit.
 
Jag gillade verkligen den här matchningen.
Tyvärr så försvann den här matchningen från min profil för en stund sedan. 
 
Mitt preliminära avresedatum är nu 20 augusti.
Jag hoppas verkligen att jag hittar den rätta värdfamiljen för mig snart. Jag vill verkligen komma iväg tills slutet av september. För då har jag varit matchningsprocessen i ett år. Vill verkligen komma iväg tills dess!





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: