Match #57



Igår fick jag min femtiosjunde match.

Familjen bor i: Greenville, South Carolina.

Tyvärr försvann den här matchningen från min profil innan jag hann läsa igenom den.

Jag blev lite fundersam när jag fick den här matchningen, för jag trodde inte att Bostonkontoret jobbade på söndagar. Jag fick den här matchningen igår kl. 00.32. Och tiden i Boston var då, söndag kl. 18.32. Det var det jag blev lite fundersam till, eftersom jag inte trodde att de jobbade på söndagar. Och jag har aldrig fått någon matchning på en söndag tidigare. Men det är kanske inget att bry sig om. Ska höra med Stockholmskontoret imorgon hur det kunde bli så att jag fick en matchning på en söndag.

Det var någon som kommenterade i ett inlägg för ett tag sen om jag inte kunde ladda upp min au pair video för inspiration. Och det kan jag göra. Jag håller just nu på med att göra en ny video, som jag hoppas ska göra att flera familjer hör av sig. Men när jag är klar med den så kan jag självklart ladda upp den här på bloggen. Jag ska försöka göra klar den imorgon, när det ändå är helgdag, och jag är ledig från förskolan.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: