Match #62



Igår fick jag min sextioandra match.

Familjen bor i: Annapolis, Maryland.
Familjen: Pappa, Mamma och två barn.
Barnen: Flicka 10 år, Flicka 7 år.

Familjen bor i Annapolis. Det tar 5 minuter till city.
De lever i en stor stad där det finns många sociala möjligheter där man kan umgås, och de har nära till Washington DC och Baltimore.
Det finns många au pairer i området.
De har katter och hundar.

Det här känns inte riktigt som den rätta familjen för mig.
Barnen är lite äldre än vad jag har tänkt mig, men som med alla matchningar så ska jag ge den en chans.
Eftersom det är helg nu och man inte kan ringa till Stockholsmkontoret så får jag se om matchningen försvinner automatiskt efter 48 timmar eller om den är kvar på måndag. Det är det som jag inte gillar, att får man en matchning på en fredag kväll så kan man inte höra av sig till Stockholmskontoret och säga att man gillar matchningen. Och eftersom matchningar försvinner automatiskt efter 48 timmar om ingen hör av sig, så försvinner ibland matchingarna innan måndag.
Är den här matchningen kvar på måndag, så ska jag ringa till Stockholmskontoret och säga att jag vill släppa den här matchningen.

Jag har håller också på att få en ny referens. Jag frågade min handledare på förskolan jag praktiserar på nu, om hon ville vara referens till mig. Och det ville hon vara. Hon har fyllt i blanketten, och jag ska posta den imorgon. Så jag hoppas att Stockholmskontoret får den om några dagar. Och att de också ringer till min handledare i veckan, så att referensen kommer upp på min profil. Då kommer jag få över 500 timmar, och av de timmarna så är över 390 timmar med barn under 2 år. Och då kommer jag att kunna bli matchad med fler familjer, även de familjer som har barn som är under 2 år.
Så jag hoppas verkligen att det kommer att stärka min profil ytterligare. Och att fler familjer hör av sig.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: