Match #63



Igår fick jag min sextiotredje match.

Familjen bor i: Coopersburg, Pennsylvania.
Familjen: Pappa, Mamma och två barn.
Barnen: Flicka 15 år, Pojke 9 år.

Den närmaste större staden är Philadelphia. Det tar 1 timme att åka dit.

Det här var inte den rätta familjen för mig. Barnen är äldre än vad jag har tänkt mig. Och sen var det också en annan sak som jag blev lite fundersam till, men för att inte avslöja för mycket om familjen, så tänker jag inte skriva om det.
Jag ringde till Stockholmskontoret idag och bad om en ny matchning.
Men när jag kollar nu så är matchningen fortfarande kvar på min profil, även fast jag ringde till kontoret vid 12-tiden idag. Är matchningen kvar imorgon bitti, så ringer jag igen. Jag ska i alla fall ringa om min nya barnreferens.

Mitt preliminära avresedatum är nu 30 juli.
Den 21 september 2012 ärdet exakt 1 år sen som jag blev antagen till programmet, och jag hoppas verkligen att jag har hittat den rätta värdfamiljen för mig tills dess. 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: