Hoppas på nästa matchning

Jag loggade precis in på mitt konto, och såg att match #28 hade försvunnit från min profil.

Jag gillade verkligen den här matchningen, så jag hoppades verkligen att de skulle höra av sig.
Men, får fokusera på nästa matchning.

En sak som är positivt om en annan sak, är att jag ska lägga till en till barnreferns i min ansökan.
Jag ringde och frågade om en barnerfarenhet jag har, om jag kunde lägga till det. Och det tyckte dem!
Det är min mamma som kommer att vara referens.
Hon har pysselgrupper några veckor innan påsk och några veckor innan jul, för barn mellan 5-12 år.
Och det har hon haft i flera år, och de senaste åren har jag hjälp henne.
Så jag tror att jag kan få ihop minst 50 barntimmar till, som jag kan lägga till i min ansökan.
Jag hoppas att det ska stärka min profil ännu mer, och att det gör att fler familjer hör av sig.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: