Match #32



Idag fick jag min trettioandra match.

Familjen bor i: Dowell, Maryland.
Familjen: Mamma och två barn.
Barnen: Flicka 5 år, Flicka 3 år.

Den närmaste större staden är Washington DC. Det tar 45-60 min att åka dit.
Det finns många sociala och kulturella möjligheter i Dowell. Dowells community är ett au pair community med många aktuella värdfamiljer som har au pairer. 
Familjen skulle delta i au pair evanemang i samhället och i närområdet, och när de reser till andra stater skulle de ta tid att visa au pairen området, besöka olika kulturella och historiska evanemang och platser.
Några intressen och aktiviteter som familjen tycker om är shopping, vandring, gå till zoo, besöka konstutställningar, gå till bibliotek och museer. På söndagar så går de ibland till kyrkan eller har playdates.
Barnen går i skolan måndag, onsdag och fredag.
De har katter.

Jag ringde till Stockholmskotoret och sa att jag gärna skulle tänka mig att prata med den här familjen.

Idag har jag skaffat Skype, och jag hoppas att det gör att fler familjer hör av sig.




Maja

Hur går det?? Hört ngt?:)

Kommentaren skrevs den: 2012-03-19 16:07:58
Elisabet

Maja: Har har skrivit om hur det har gått i ett nytt inlägg. Läs mer om det där.

Tyvärr gick det inte som jag hade hoppats på.

Kommentaren skrevs den: 2012-03-19 20:39:45
Din blogg/hemsida: http://aupairelisabet.blogg.se/

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: