Update Match #35

Mamman har svarat på mailet, och svarade på frågorna jag hade skrivit.
Jag skickade ett svar tillbaka, och ställde några fler frågor som jag hade. Och frågade även om hon hade några frågor till mig. Och fick även svar på det mailet. 
Hon svarade på frågorna jag hade och den enda frågan hon hade till mig var, varför jag vill jobba som au pair och vad jag förväntar mig av att jobba hos dem. Jag skickade svar på frågorna hon hade, sen får jag se om hon har fler frågor till mig.

Jag har blandade känslor till den här familjen, både positiva och negativa. Jag blir lite fundersam att hon inte ställer några frågor till mig, utan bara svarar på de frågorna som jag har. Jag tycker att, var hon intresserad av att lära känna mig bättre, så borde hon ställa några frågor.
Ska fråga om hon fortfarande vill prata med mig, över telefon eller skype.
Ska ge matchningen en chans ändå. Kan ändra min uppfattning om familjen när jag har pratat med dem.

Medans jag skrev detta inlägg så fick jag ett kort svar tillbaka, om vi kunde skypa på fredag.
Jag praktiserar på fredag. Men vi får se vilken tid som passar. Så eventuellt så ska vi skypa på fredag, om det finns en tid som passar båda. Annars blir det någon annan dag.





t

Tänk på att nevada ligger ganska många timmar efter Sverige tidsmässigt och du förmodligen kommer ha slutat för dagen när det passar för henne att prata, om inte hon tänker ringa mitt i natten.

Kommentaren skrevs den: 2012-03-29 00:37:43
Elisabet

Svar: Nevada ligger nio timmar efter Sverige har jag tagit reda på. Så det är sant, när jag har slutat för dagen då är det morgon där.

Men den tiden hon kunde skypa på fredag var 20.00, hennes tid. Svarade då tillbaks i mail att då är klockan 05.00 på lördagsmorgonen i Sverige. Så det går inte.

Har inte fått något svar tillbaka vilken tid hon kan skypa, om det inte blir på fredag.

Kommentaren skrevs den: 2012-03-29 19:24:18
Din blogg/hemsida: http://aupairelisabet.blogg.se/

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: