Match #89

 
Idag fick jag min åttionionde match.
 
Familjen bor i: Newtown, Conecticut.
Familjen: Mamma och tre barn.
Barnen: Flicka 11 år, Pojke 9 år, Flicka 7 år.
 
Den närmaste större staden är New York City. Det tar 1,5 timme att åka dit.
De har katter och hundar.
 
Som jag har skrivit här tidigare, så vill jag gärna ta hand om yngre barn, men jag ger dem en chans...
 
Hade jag tackat ja till match #78, då hade ja åkt till USA idag. Jag tänker på den matchningen ibland, men nu i efterhand så ångrar jag inte att jag till slut tackade nej. Även om det kommer ta längre tid för mig att hitta den rätta värdfamiljen, så har jag inte förlorat hoppet.
 
Nästa matchning kommer bli min 90:e matchning. Och det skulle vara så roligt om det kunde vara den rätta.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: