Min "perfekta" matchning

Jag fick en fråga om hur jag tänker att min perfekta matching skulle vara...och skriver här ett inlägg om det.
 
Egentligen ska man inte skriva så mycket om hur man föreställer sig hur den "perfekta" matchningen skulle vara, för det kan bli helt tvärtom, men ändå bli kanonbra.
 
När jag får en ny matchning, så läser jag först deras profil, och sen läser jag om familjen; om föräldrarna är pappa och mamma, pappa och pappa, mamma och mamma eller singelförälder, sen hur många barn det är och hur gamla de är.
För att inte "dömma ut" en matchning beroende på ålder på barnet, vilka kön föräldrarna har, deras religion, så läser jag det sist.
Då får jag en känsla när jag har läser deras profil, och inte för andra saker.
 
Det är svårt att säga den "perfekta" matchningen, men fick jag önska så skulle jag säga:
 
* Familj; Pappa, mamma och barn.
*  Helst 1 barn. Gärna yngre barn. Även 2 barn går bra. Max 3 barn. Beroende på åldern på barnen.
* Familj som firar de amerikanska högtiderna som halloween och jul. Jul är min favortihögtid, och det skulle vara häftigt att få fira jul i USA.
* Andra au pairer i området.
* Tillgång till bil. Eller bra kollektivtrafik.
 
Som sagt, det här är bara saker som jag tänker på, och det är absolut inget som är avgörande.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: