Match #35

 
I torsdags(4/4) fick jag min trettiofjärde match.
 
1,5 timme efter att jag fick match #34, så fick jag match #35.
 
Familjen bor i: Irvington, New York.
 
Jag blev väldigt fundersam när jag fick den här matchningen, eftersom ett av kraven de hade var att au pairen kunde prata portugisiska. Och det kan inte jag.
Jag ringde till Stockholmskontoret och frågade om det, och anledningen till att jag hade fått den här matchningen var att familjen själva hade hittat min ansökan via Search&Select. Därför fick jag den här matchningen.
Men de hörde aldrig av sig, och matchningen försvann automatiskt efter 48 timmar.




emma

Hur går det med din ansökan till SI? Du skulle ju skicka in den för flera månader sen?

Svar: Jag började med min ansökan hos SI före ett tag sen, men valde att inte göra klart den direkt, för att jag hoppades att min värdfamilj fanns hos CC. Men nu den senaste veckan har jag verkligen jobbat med min ansökan hos SI, jag är nästan klar, det är bara referenserna som fattas, och så ska jag skriva lite mer på personliga brevet. Men sen är jag klar, så jag hoppas att ansökan blir klar kanske nästa vecka...
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-04-14 15:50:52

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: