Match #19 - Au Pair in America

 
Idag fick jag min nittonde match med Au Pair in America.
 
Familjen bor i: Kettering, Ohio.
Familjen: Mamma och två barn.
Barnen: Flicka 14 år, Pojke 12 år.
 
Kettering är en förort till Dayton, Ohio. Det tar ca 10 minuter att åka till Dayton.
Dayton är en universitetsstad med många högskolor och universitet.
Det tar ca 45 minuter att åka från Dayton, OH, till Cincinnati, OH.
Au pairen kommer ha tillgång till egen bil.
De har en katt.
 
Jag har fått ett mail från värdmamman, där hon berättar lite mer om familjen, och att de gärna vill veta mer om mig.
Jag har alltid föreställt mig att jag vill ta hand om yngre barn.
Men jag ska fundera lite, och kanske skicka ett mail tillbaka.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: