God Jul

Hoppas att alla här har haft en bra jul...
 
Jag hade en bra jul!
På förmiddagen så var farmor till oss på jullunch, och paketutdelning.
Jag hade gjort ett scrapbookalbum till henne, som hon blev jätteglad över.
 
På eftermiddagen åkte vi till min moster och hennes familj. Även min morfar&mormor, och morbror var där.
Där blev det först Kalle Anka och hans vänner önskar God Jul.
Sen blev det middag, och det fanns köttbullar, prinskorv, julskinka, janssons frestelse, rödbetssallad, sill, ägg, bröd, m.m...
Efter det blev det paketutdelning, och min kusin var paketutdelare.
På kvällen tittade vi såklart också på Karl Bertil Jonssons Julafton, och Svensson Svensson.
 
Den riktiga julkänslan fick jag dagen innan då mamma och jag städade och gjorde ordning inför julen.
Jag klädde granen, och gjorde tomteland, som jag alltid gör. Det är då man inser att det är jul snart...





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: