Match #38 - Au Pair in America

 
Igår fick jag min trettioåttonde match med Au Pair in America.
 
Familjen bor i: Seattle, Washington.
Familjen: Pappa, Mamma och två, snart tre barn.
Barnen: Flicka 5 år, Pojke 2 år, pojke bf mars 2014.
 
Flickan går i förskolan, och au pairen ansvarar för att lämna och hämta henne på förskolan.
Pojken är hemma med au pairen på dagarna.
Mamman kommer att vara mammaledig i tre månader, sen kommer au pairen att ha båda pojkarna hemma på dagarna.
De bor nära University of Washington, och det finns flera parker, en mataffär, flera restauranger och några butiker inom gångavstånd från deras hus.
De har en hund.
 
Fick ett mail från värdmamman att de var intresserade av att veta mer om mig.
 
Jag gillar deras essay, och har skrivit tillbaka till värdmamman att jag gärna skulle vilja veta mer om dem också.




Tess

Va kul det e jätte nära där jag bor :-)

Svar: Var i Seattle bor du? Bor du i staden eller bor du utanför? Hur är det att bo i Seattle? Om du skulle beskriva hur du tycker att det är...
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-12-10 02:43:08
Din blogg/hemsida: http://Hedstrand.devote.se
Isabelle

Uppdatera oss gärna på hur det går :D

Svar: Har precis skrivit ett nytt inlägg. Skriver om nya matchningen och om vad som har hänt senaste veckan.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-12-12 13:48:34
Din blogg/hemsida: http://decibelles.blogg.se
Anonym

Jag älskar att bo i Seattle det e världens härligaste stad !
Där jag bor räknas som i Seattle men jag bor inte mitt i stan men nästan :-)
Jag bor typ 30 min gång avstånd till universety pf Washington :-)

Kommentaren skrevs den: 2013-12-20 00:46:24
Din blogg/hemsida: http://hedstrand.devote.se

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: