Match #40 - Au Pair in America

 
Idag fick jag min fyrtionde match med Au Pair in America.
 
Familjen bor i: Westport, Connecticut.
Familjen: Pappa, Mamma och två, snart tre barn.
Barnen: Pojke 3 år, Flicka 1 år, bebis bf april 2014.
 
Jag kan inte se deras essay, men jag har skickat ett mail till dem där jag skrev att jag gärna vill veta mer om dem.
Hoppas de här av sig.
 
EDIT: Nu kan jag se deras essay.
Pojken går i förskola fem förmiddagar i veckan. Flickan går i förskola en dag i veckan.
Mamman är en stay-at-home-mom.
En typisk dag för au pairen början vid ca 6.30 när barnen vaknar, och sen hjälpa mamman med att ge barnen frukost och göra dem klara för förskolan. Sen kommer au pairen att vara ledig tills barnen ska hämtas från förskolan. Efter förskolan så har barnen ibland någon aktivitet, och då får au pairen skjutsa dem dit. På eftermiddagarna så behöver mamman hjälp med att laga mat, bada barnen, och göra dem klara för natten.
Au pairen kommer ha tillgång till bil.
De har en katt.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: