Match #43 - Au Pair in America

 
I måndags fick jag min fyrtiotredje match med Au Pair in America.
 
Familjen bor i: Chatham, New Jersey.
Familjen: Pappa, Mamma och två barn.
Barnen: Pojke 1,5 år, Flicka 5 månader.
 
Det tar ca 45 minuter att åka till New York City med tåg.
 
Jag gillade verkligen den här matchningen, och jag skickade mail till dem och skrev att jag gärna ville veta mer om dem.
Och idag fick jag svar där de skrev att deras nuvarade au pair är utbildad barnsjuksköterska och att de hoppas att deras nya au pair är det också. Och önskade mig lycka till i sökandet efter en värdfamilj.
 
Update, Match #42: De valde att annan tjej att bli deras au pair.
 
Jag mailar fortfarande med värdmamma, match #40. Fick ett mail från henne i måndags där hon skrev att hon gillade mig, men att de skulle vara bortresta nu under jul- och nyårshelgerna, och att de inte skulle ta något beslut förrän i januari. Hon skulle kontakta mig igen när de kom hem, för att boka in en ny tid för att skypa.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: