Match #44 - Au Pair in America


För en timme sedan fick jag min fyrtiofjärde match med Au Pair in America.
 
Familjen bor i: Pelham, New York.
Familjen: Pappa, Mamma och två barn.
Barnen: Pojke 4 år, Flicka 3 veckor.
 
Pelham är en förort till New York City, och det tar 28 minuter att åka in till New York City med tåg.
De bor inom gångavstånd till tågstationen, som kan ta en direkt till Grand Central Station, Manhattan.
Au pairen kommer även ha tillgång till bil.
Pojken går på förskolan fem dagar i veckan.
 
Jag fick ett mail från värdpappan där han skrev att de letar efter en infant qualified au pair, och att de gärna vill skypa med mig, och jag skrev såklart tillbaka direkt att jag skulle gärna vilja prata med dem också, och gav förslag på tider som jag hade tid att skypa.
 
Just nu pratar jag med två familjer som jag gillar, match #38 och match #40.
Med den här är jag i kontakt med tre familjer just nu.
Men den här matchningen har jag inte pratat med än, så vi får se, men jag hoppas att vi har möjlighet att skypa inom några dagar också.
Jag ska inte ha för höga förhoppningar, för de har jag haft ibland, och det har inte gått bra, men jag hoppas verkligen att det går bra med någon av de här matchningarna.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: