Skype med Match #36 - Au Pair in America

Idag har jag skypat med värdmamman. Vi pratade i ca 28 minuter.
 
Jag kan inte deras ansökan, och hon kan inte se min ansökan. Eftersom de inte kontaktade mig på ett tag så försvann ansökan automatiskt. Hon skulle försöka fixa det, och lägga till mig igen, men hon hade inte hunnit det.
Så det blev lite standardfrågor i början, hon berättade om familjen och barnen, och hon ville veta om min barnerfarenhet och varför jag ville vara i au pair.
Jag fick även ställa de frågor jag hade.
 
Eftersom vi båda inte hade så mycket att gå på innan samtalet, så tyckte jag ändå att samtalet gick okej.
 
Match #41 valde att gå vidare med någon annan tjej. De ville ha en tjej som var säker med att hon kunde ta hand om fyra barn själv, och eftersom jag inte har någon erfarenhet av det, så valde de att släppa mig, och gå vidare med en annan tjej. Och önskade mig lycka till med att hitta en värdfamilj.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: