Match #23

 
Igår (fredag) fick jag min tjugotredje match.
 
Familjen bor i: Garden City, Long Island.
Familjen: Pappa, Mamma och tre barn.
Barnen: Flicka 4,5 år, Flicka 2,5 år, Flicka 2,5 år (tvillingar).
 
Den närmaste större staden är New York City. Det tar 30 minuter att åka dit med bil, utan trafik. Det tar 45 minuter med tåget.
Mamman i familjen är en "stay-at-home-mom".
Au pairens schema kommer att vara 9-15, 18-21, förutom på sommaren då barnen inte går i skolan.
De har en hund.
 
Jag gillar verkligen den här matchningen.
 
Jag funderar på en sak, de står att de väntar barn, och beräknad födsel är februari 2014. Det är om ett år. Då måste det betyda att de planerar att skaffa fler barn, men att de inte är gravida än.
 
Det var tur att jag kollade mailen jag hade fått i skräpposten...för jag hade fått ett mail från värdmamman i familjen, och det hade hamnat där. Hon är intresserad av att prata med mig inom de närmsta dagarna.
Jag har skickat ett mail tillbaka att jag väldigt gärna skulle vilja prata med dem med, och gav några förslag på dagar som jag kunde prata. Jag gillar verkligen den här matchningen, så jag hoppas att de hör av sig snart igen.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: