Match #16

 
Idag fick jag min sextonde match.
 
Jag ringde till Stockholmskontoret strax innan kl. 18 idag och bad om att få släppa match #15. Och ca 2 timmar efter det så får jag nästa match. Ibland går det väldigt fort.
 
Familjen bor i: Broomfield, Colorado.
Familjen: Pappa, Mamma och två barn.
Barnen: Flicka 1 år, Pojke 1 år. (Tvillingar)
 
Den närmaste större staden är Boulder. Det tar ca 20 minuter att åka dit. Det tar 25-30 minuter att åka till Denver.
De har hundar.
 
Nu blir jag väldigt fundersam...
Jag valde att släppa match #15 för att jag inte ville ta hand om två barn som är så små. Så får jag en ny matchning med tvillingar som är precis lika gamla som tvillingarna i match #15.
Jag väljer att släppa en match, så får jag en ny matchning där barnen är lika gamla?
Och nu är det helg, och jag kan inte ringa till Stockholmskontoret heller. Är matchningen kvar på måndag så får jag ringa då.
Jag gillade verkligen den här matchningen, men precis som med match #15, så vill jag inte ta hand om två barn som är så små.
 
Eftersom Stockholmskontoret är stängt så har jag mailat Bostonkontoret, och bett om att få släppa den här matchningen.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: