Match #11 - Au Pair in America

 
Tidigt i morse fick jag min elfte match med Au Pair in America.
 
Jag har inte kunnat logga in på in profilsida under hela helgen, men idag(måndag) så kunde jag det
Jag fick reda på både av Allison och av Malmökontoret att sidan har varit nedlagt under helgen, men nu ska den fungera som vanligt igen.
Så idag kunde jag logga in och läsa om min nya matchning.
 
Familjen bor i: Pleasant Lake, Michigan.
Familjen: Pappa, Mamma och tre barn.
Barnen: Flicka 9 år, Pojke 6 år, Pojke 1 månad.
 
Pleasant Lake är ett fristående samhälle i Jackson County, Michigan. Jag hittade ingen karta med Pleasant Lake, så jag tog staden som låg närmast, och det var Grass Lake, som ligger ca 25 minuter från Pleasant Lake.
 
De bor ca 1,5 timme från Detroit.
Det är viktigt för familjen att leva ett hälsosamt livsstil, och de vill att barnen ska vara aktiva.
Tjejen går i skolan, och den äldsta pojken går i förskolan, så au pairen kommer mest att ta hand om bebisen.
 
Det står ingenting om det i deras ansökan, men jag tror att någon av dem kommer ifrån Sverige, eller att de har någon släkting som kommer från Sverige. För efternamnet de har är ett väldigt vanligt efternamn i Sverige, och alla barnen har typiska svenska namn som andranamn.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: