Match #9 - Au Pair in America

 
Igår fick jag min nionde match med Au Pair in America.
 
Familjen bor i: Bethesda, Maryland.
Familjen: Pappa, Mamma och ett barn.
Barnet: Pojke 1 år.
 
Det tar ca 25 minuter att åka till Washington DC.
 
Får se om de hör av sig...




Louise Johansson - Blivande Au pair i NJ

Varför väntar du på att de ska höra av sig? Kan inte du skicka iväg ett mail? :)

Svar: Just den här familjen så fastnade jag inte så mycket för deras essay, det stod inte så mycket om dem i deras essay, och jag fick inte någon speciell känsla om familjen.
Så eftersom familjen valde att matcha med mig, så väntar jag den här gången på att familjen hör av sig...
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-07-15 05:09:51
Din blogg/hemsida: http://louiseaupair.webblogg.se
Anonym

Ja, varför väntar du?!?!? Kom igen nu! Det kan väl precis lika gärna vara du som skickar ett mail till dem?

Svar: Ja, det kan lika gärna vara au pairen som hör av sig först.
Men som jag svarade i Louice kommentar, så fastnade jag inte så mycket för deras essay, och därför väntar jag den här gången på att familjen hör av sig...
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-07-15 21:16:03
Emelie

På SI:s hemsida så ovanför dina intresserade familjer är så står det: Contact them NOW if they have provided their email address.

Så SI vill verkligen att man ska ta kontakt om familjerna inte hör av sig i första hand, och familjerna vill nog även också att man ska ta kontakt för att se om man är intresserad eller inte!
Dock om du nu inte är intresserad alls av familjen så behöver du ju inte göra det, men annars så är det lätt att familjerna tar kontakt med andra au pairer och kanske matchar med dem istället.

Svar: Som jag svarade i tidigare kommentarer, så fastnade jag inte så mycket för deras essay, och därför väntar jag den här gången på att familjen hör av sig...
Hade det varit en familj som jag var intresserad av att veta mer om, då skulle jag absolut ha kontaktat dem.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-07-15 21:50:55
Din blogg/hemsida: http://emelieenstrom.blogg.se

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: