Update, Match #15 - Au Pair in America

Jag valde att tacka nej till match #15 idag. De ville gärna prata med mig, men jag kände på en gång igår när jag läste deras essay, att det här inte var den rätta familjen för mig.
 
Jag skrev ett mail till värdmamman och skrev att de verkar vara en trevlig familjen, men inte den rätta familjen för mig.
Och önskade dem lycka till i sökandet efter en ny au pair.
 
De två anledningarna som gjorde att jag valde att säga nej direkt till dem utan att prata med dem,
var det som jag skrev i förra inlägget.
Det är att de bor i en lägenhet, det känns som att det blir för lite plats att kunna vara för sig själv en stund.
Och den andra anledningen var schemat. Långa dagar, och jobba alla helger(förutom en).





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: