Match #3 - Au Pair in America

 
Tidigt i morse fick jag min tredje match med Au Pair in America.
 
Familjen bor i: Irvington, America.
Familjen: Pappa, Mamma och ett barn.
Barnet: Pojke 1 år.
 
Irvington, NY är en litet förort precis utanför NYC. Det tar 20 minuter att köra bil till Manhattan.
Tågstationen in till NYC ligger inom gångavstång från deras hus.
I deras Essay stod det lite om vad de tycker om att göra på fritiden och olika saker som man kunde hitta på i Irvington.
 
Jag fick ett mail från Allison från Au Pair in America att familjen är intresserade av att prata med mig. Jag mailade tillbaka vilka tider som passade mig. Väntar nu på svar tillbaka.




Josefin

Åh låter ju som värsta drömfamiljen! Bara ett barn och nära NYC!
Hoppas de låter bra när du pratar med dom också sen :)

Svar: Vi bestämde tid att skypa idag, men de hörde aldrig av sig... Alla kan få förhinder, men hittills har jag inte fått någon förklaring om varför de inte ringde när de sa att de skulle ringa. Så får se hur det blir...
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-06-11 02:11:09
Din blogg/hemsida: http://josefineaupair.blogg.se/
Louise Johansson - Blivande Au pair i NJ

De verkar himla bra ju! :)

Svar: Ja, jag väntar just nu på att de ska höra av sig igen...
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-06-11 02:39:42
Din blogg/hemsida: http://louiseaupair.webblogg.se

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: