Match #4 - Au Pair in America

 
Idag fick jag min fjärde match med Au Pair in America.
 
Familjen bor i: West Chester, Pennsylvania.
Familjen: Pappa, Mamma och tre barn.
Barnen: Flicka 4 år, Flicka 2 år, Flicka 1 månad.
 
West Chester är en mindre stad, och det tar ca 45 minuter att åka till Philadelphia.
Det tar ca 2-3 timmar att köra till New York City och till Washington DC.
Det stod i deras essay att au pairen skulle ansvara för att lämna och hämta den äldsta tjejen på förskolan, och de två yngsta barnen skulle vara hemma med au pairen.
 
Jag känner mig lite fundersam till den här matchningen, just för att det är tre barn som är så små. Men jag gillade deras essay och de skrev en del om familjen, och lite om West Chester och vad de finns att göra där. Så jag ger dem en chans.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: