Match #6


 
Tidigt i morse fick jag min sjätte match med Au Pair in America.
 
Familjen bor i: Ballston Spa, New York.
Familjen: Pappa, Mamma och fem barn.
Barnen: Pojke 7 år, Pojke 5 år, Pojke 2 år, Flicka 5 månader, Flicka 5 månader (tvillingar).
 
Ballston Spa ligger tre timmar från New York City och tre timmar från Boston.
De har en hund.
 
Det här är inte familjen för mig. Fem barn tycker jag är för många barn att ta hand om själv.




emelie

Det låter lite jobbigt med så många små barn. Funderar du mycket på hur ditt år kommer bli? När hoppas du kunna åka iväg? Hur ser din drömfamilj ut ifall du får välja helt själv?

Svar: Jag tänker på det lite ibland, hur jag hoppas att mitt år kommer att bli... och jag hoppas att kunna åka iväg någon gång mellan augusti-oktober. Jag har ibland hört att man inte ska tänka så mycket på sin drömfamilj, för man kan ha en bild av hur man vill att värdfamiljen ska vara, och det kan bli tvärtom, och ända bli hur bra som helst.
Men skulle jag få välja, så skulle min drömfamilj se ut så här: Pappa och Mamma. Helst ett barn, eller två. Gärna yngre barn, 3 månader-5 år.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-06-27 09:51:52
Din blogg/hemsida: http://emelindbergaupair.blogg.se

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: