Sista dagen på förskolan

Sen i november så har jag praktiserat på en förskola, och igår var min sista dag. Sammanlagt så har jag varit där i nästan 6 månader... Det var väldigt tråkigt att säga hej då till alla, speciellt till alla underbara barnen. Jag har kommit väldigt nära vissa av barnen och det kommer att kännas lite konstigt att inte gå dit på måndag. Och jag kommer verkligen att sakna alla barnen!
Den här tiden har varit väldigt givande för mig, och jag har verkligen tyckt om att gå dit varje vardag.
Jag har väldigt många och bra minnen med barnen som jag kommer att ta med mig därifrån! Speciellt med barnen som jag har kommit ganska nära. Jag kommer att komma ihåg alla men vissa av barnen har fastnat lite mer...
Speciellt en liten kille på ett och ett halvt år! Varje gång han ser mig komma till dagis på morgonen så får han ett stort leende på läpparna, och så springer han rakt mot mig med öppna armar, och så vill han att jag ska ta upp honom i famnen!
Kommer också att komma ihåg ett par tvillingtjejer lite extra. Varje dag som jag skulle gå hem, så sa de: "Du glömde en kram".
Åhh, så gulliga! Så varje dag så fick jag en stor kram och ibland en puss av båda tjejerna innan jag gick hem! Dagarna började på bästa sätt, och avslutades på bästa sätt. Det kunde inte bli bättre!
Det är sådana stunder som väger upp de stunder när de skriker eller gråter...
Det är bara några av de underbara stunderna jag kommer att komma ihåg med alla barnen! :)
Jag kände verkligen att jag gjorde nytta där, och att barnen tyckte om mig!
 
De är även referens till mig också. Så har 780 timmar därifrån.
 
 
 
 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: