Update 2, Match #4 - Au Pair in America

Efter att ha tänkt i flera dagar så bestämde jag mig för att tacka nej till den här familjen.
 
Det var ett väldigt svårt beslut för mig.
Jag hade väldigt många olika tankar i huvudet. Är det rätt familj för mig? Kan jag tänka mig att bo hos den här familjen i ett år? Kan jag ta hand om tre små barn? Är det här min enda chans? Var bara några av tankarna jag hade...
 
Jag gillade den här familjen på många sätt. Jag har fått uppfattningen att värdmamman är väldigt trevlig och social. De var en familj som såg en au pair som en familjemedlem. Jag skulle ha tillgång till egen bil. Bra schema. Stort och fint hus, med stor trädgård där barnen kunde leka.
 
Men till slut så lyssnade jag på min magkänsla. Och det kändes inte som den rätta familjen för mig. Och det var inte bara för att de hade tre små barn. Visst, det har jag tänkt på en del, men bortsett från det så kändes det inte helt rätt, för mig.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: