Update, Match #4 - Au Pair in America

Tidigt i morse hörde värdmamman av sig på mail och hon skrev att hon gärna skulle vilja skypa igen innan hon tog ett beslut.
 
Jag svarade tillbaka att jag gärna skulle vilja skypa igen jag också.
 
Så ska försöka hitta en tid då båda kan.
 
Vet inte hur det kommer att gå, om familjen väljer mig eller inte, men jag har fortfarande lite funderingar om den här matchningen...
Som ni kanske förstår så är det just att de har tre små barn. Jag har varit väldigt osäker till det tidigare, och jag har tackat nej till andra familjer just för att de har tre små barn. Och jag har ganska mycket barnerfarenhet, men ingen erfarenhet av att ta hand om tre små barn helt själv. Det är därför jag känner mig lite osäker...




sarah

Det kommer gå super bra att ta hand om småttingarna :) Hoppas ni väljer varandra!!

Svar: Vi får se hur det går... Ska hitta en tid att skypa först.
Sen får vi se.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-06-22 02:36:52
anna

Jag har egentligen inte heller någon erfarenhet av att ta hand om tre barn, brukar passa två pojkar. Men min värdfamilj har tre barn och det var faktiskt inget jag tänkte på, matchen kändes så bra i övrigt. Så tänk inte för mycket på det, känns den bra, varför inte?
Hoppas skypesamtalet går bra!

Svar: Vi ska skypa igen imorgon, ska då får en tour genom deras hus. Jag får se hur det känns efter det...
Hur gamla är dina värdbarn?
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-06-22 11:12:34
anna

mina är visserligen mycket äldre än dina, 10,9,7 år.

Svar: Okej. Hur är det att ha värdbarn i den åldern?
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-06-23 22:39:51
anna

har inte åkt än, åker om tre veckor :) så ingen aning än hehe

Svar: Okej. Hoppas allt kommer bli bra! Har du någon blogg?
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-06-23 22:58:46
Anna

Ja:) annaintheus.blogg.se

Svar: Jag har faktiskt tittat in på din blogg tidigare... :)
När jag letade efter au pairer i West Chester, så hittade jag din blogg.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-06-24 19:58:59
Din blogg/hemsida: http://annaintheus.blogg.se

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: