Nästan klar med min SI-ansökan

Förlåt för dålig uppdatering, har inte hänt så mycket spännande, så har därför inte skrivit något...
Men ser ändå att jag har en del trogna läsare som tittar in här varje dag, tack!
Förhoppningsvis så händer det mer när jag har varit på intervju, och när min ansökan har blivit godkänd!
 
Jag har jobbar på med min ansökan sedan jag var på info-mötet i Stockholm, och jag är i stort sett klar nu:
 
Jag har fyllt i min application form.
 
Jag har skannat upp mina tre referenser, 2 barnreferenser och 1 personlig referens.
 
Jag har fyllt i All min barnerfarenhet. Det blev 2245 barntimmar, där 420 timmar är med min kusin.
 
Jag har skrivit det personliga brevet. Men jag känner mig inte riktigt nöjd, så ska finslipa det lite.
 
Jag väntar nu på att min intervjuare ska höra av sig så att vi kan bestämma en intervju-tid. Förhoppningsvis så blir det så fort som möjligt. De hade en intervjuare i Uppsala, och Beatrice på huvudkontoret har skickat ett mail till henne, och skulle försöka få tag på henne redan idag.
Så förhoppningsvis så hör någon av dem av sig imorgon, eller i början på nästa vecka.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: