Match #35 - Au Pair in America


Idag fick jag min trettiofemte match med Au Pair in America.
 
Familjen bor i: San Fransisco, California.
Familjen: Pappa, Mamma och tre barn.
Barnen: Flicka 4 år, Pojke 2 år, Flicka 5 månader.
 
De två äldsta barnen gå i förskola, så au pairen skulle mest ansvara för att ta hand om bebisen.
Det är viktigt att au pairen känner sig säker med att köra, för att kunna köra barnen till parken, musikklasser och andra aktiviteter.
Au pairens schema kommer att vara måndag-torsdag, 8-18. Fredag 8-13.
 
Jag har fått ett mail från värdmamman, där hon skriver att hon gärna vill prata mer med mig.




Isabelle

Låter superbra! :D

Kommentaren skrevs den: 2013-11-26 12:26:37
Din blogg/hemsida: http://decibelles.blogg.se

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: