Match #36 - Au Pair in America

 
Idag fick jag min trettiosjätte match med Au Pair in America.
 
Familjen bor i: Farmingdale, New York.
Familjen: Pappa, Mamma och tre barn.
Barnen: Flicka 3 år, Pojke 1 år, Pojke 4 månader.
 
Farmingdale ligger på Long Island, och det tar 50 minuter att åka till New York City.
Mamman jobbar delvis hemifrån.




Anonym

Skulle vara intressant att läsa om hur länge du har tänkt hålla på med matchningsprocessen. Jag menar du kanske borde börja fundera på att göra något annat snart eftersom du inte hittar någon familj som passar dig. Så tänkte jag i alla fall när jag var i matchningsprocessen att om jag inte hittar någon familj innan en viss tid så kanske jag borde ha en reserv plan som att börja plugga eller göra något annat istället.

Förresten så fattar jag inte varför du kommenterar på massa bloggar och frågar om de vet om någon familj. Fokuserka på familjerna du får istället, du har inte problemet att du inte får några familjer i alla fall. Om du verkligen vill komma iväg så kan du inte vara så pass kräsen som du är.

Svar: Har skrivit ett inlägg om det.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-12-01 23:13:50
emelie

Jag håller delvis med anonym här ovanför. En plan B skadar aldrig, och jag kan tänka mig att det är väldigt jobbigt att vänta.
Men jag var i matchningsprocessen i ungefär 3 månader och du har vart där betydligt längre. Du har massa mer erfarenhet än mig så det är ju inte där skon klämmer.
Försök att bli bättre vid skypesamtalen. Kolla med din förmedling ifall dem kan hjälpa dig.

Svar: Har skrivit ett inlägg om det.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-12-03 17:45:31
Din blogg/hemsida: http://emelindbergaupair.blogg.se

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: