En dag på Leo´s Lekland

Idag var jag på Leo´s Lekland i Uppsala med min kusin Wilhelmina. Det här var sista dagen vi skulle kunna ses innan jag åker så då ville jag göra något speciellt, och då blev det en dag på Leo´s Lekland, för där tycker hon om att vara.
Jag hade aldrig varit där tidigare, så hon visade mig runt, och berättade om allting som fanns.
 
Det blev många timmar där, och efter det så blev upphämtade av min moster, så åkte vi vidare till Gränby centrum och shoppade lite, och avslutade dagen med frozen yoghurt. Det var första gången jag åt det, och jag kommer garanterat att äta det fler gånger. Troligen i USA.
 
Jag kommer verkligen att sakna henne, men hon har sagt att om jag är kvar i USA i augusti så ska hon komma och hälsa på mig. :)
 
Några bilder från dagen:
 
 
 
 




Anonym

Jattekul att se lite foton!

Svar: Tack! Jag lovar att jag ska försöka att ha med lite mer foton i mina inlägg, för jag tycker att en blogg blir lite mer roligare att läsa om det finns lite bilder med också och inte bara text. :)
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2014-04-22 14:48:48
Anna

Tycker också det är kul att se bilder!! Hoppas allt går bra i USA nu! Lycka till!!!

Svar: Tack så mycket! :)
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2014-05-02 04:53:25
Din blogg/hemsida: http://annaintheus.blogg.se

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: