Personlig Almanacka

Igår(måndag) fick jag min personliga almanacka. Jag beställde den i tisdags, så det tog mindre än en vecka, så det är jag glad för. Jag var lite orolig att jag inte skulle hinna få den innan jag åker, eftersom det stod att leveranstiden är ca 2 veckor. Men i måndags låg den i brevlådan, så det var bra!
 
 
 
Jag inspirerades av min Bucket List när jag gjorde designen. Bilderna som är med är platser som jag någon gång skulle vilja besöka.
 
Tack till Amanda som tipsade mig om tipsade mig om länken: http://www.befunky.com/
Det var på den sidan jag gjorde designen. Det var lite klurigt i början, men när jag förstod hur jag skulle göra, så blev det bra till slut.
 
Jag är nöjd med den! Den blev som jag hade hoppats på!
 
Måttet jag har på min almancka är A5.
Det följer även med en gummisnodd som man får sätta dit själv, och det följer även med en plastficka och en linjal som man får sätta var man vill i almanackan.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: