Programavgiften betald

Igår(torsdag) betalade jag programavgiften. Som med avgiften till ambassaden, så gick det här inte bra i början heller.
 
Jag skulle betala med betalkort, provade med mammas Visa-kort och med mitt Maestro-kort, men inget ville fungera.
 
Då ringde jag till Londonkontoret, och fick prata med Melisha.
Jag förklarade vad som stod på skärmen när jag försökte betala, och fick sen skicka en kopia av sidan, så skulle hon undersöka vad det var som kunde vara fel.
 
Hon ringde tillbaka efter en stund, och hon kunde inte direkt förstå varför det inte fungerade.
Då sa hon att vi kunde försöka med att betala över telefon, och jag fick säga bekräfta min adress, säga mitt kortnummer och pin-kod, och hon skrev in det på sin dator. Och det fungerade! Så nu är det betalt, och jag är 805 Euro(7245 kr) fattigare.
 
Nu har jag även fått mitt Visa-kort. Fick kortet i onsdags och koden idag med posten. De hade glömt att beställa ett till mig, det är därför det har tagit så lång tid.
Jag ansökte om ett kort i början på april, och i början på veckan hade jag fortfarande inte fått något, så då kontaktade jag Handelsbanken via mail. Då fick jag reda på att de hade glömt att beställa ett till mig, så det vara bra att jag kontaktade dem. Men de gjorde det då, sen fick jag det några dagar efteråt.
 
Igår var jag även hemma hos en av mina vänner, och hennes lilla dotter.
Vi hade en mysdag, vi gjorde inte så mycket... bara umgicks.
Vi åt mat, tittade på tv, och lekte och gosade med hennes lilla tjej.
Det här var sista dagen vi sågs innan jag åker. Kommer verkligen av sakna dem!





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: