7 månader i USA

Idag är det sju månader sedan jag lämnade Sverige för att åka som au pair till USA.
Ännu en månad har nu gått...
Tycker november har gått ganska fort. Tycker inte det var längesedan jag firade ett halvår i USA, men det är redan en månad sedan.
Även om det går mot mörkare tider, så tycker jag dagarna har gått relativt snabbt.
 
November har varit en bra månad.
Jag har varit till Philadelphia, och Amish Country!
Jag har firat Veterans Day, med att se The Concert for Valor i DC!
Har varit på Luciaträning, för att vara med i ett svenska luciatåg i och runt Washngton DC. Det ser jag fram emot!
Och jag har firat Thanksgiving!
 
Hoppas bara att december kommer att gå lika snabbt som jag tycker att november gick...
20 dagar till San Francisco!
23 dagar till julafton!




Anonym

Har du funderat på att förlänga?

Svar: Visst har tankarna börjat komma om jag ska förlänga eller inte, men nu tänker jag fokusera på min semester och att ha det bra i Kalifornien, så tänker jag fundera mer på det i januari sen...
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2014-12-03 09:55:38
Bea

Hej! jag ska åka som aupair till USA i sommar och har just på börjat min ansökning process. Har kollat igenom och läst om dina förberedelser osv det har hjälp otroligt mkt!


Svar: Hej! Vad roligt att du också ska åka som au pair! Och vad roligt att höra att min blogg har hjälpt dig! :) Har du några frågor, så hjälper jag gärna till, om det är något du funderar över eller behöver hjälp med.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2014-12-06 23:51:49
Din blogg/hemsida: http://beaaupairiusa.blogg.se
Bea

Hej! super bra blogg du har! Jag ska åka som au pair till USA till sommaren och har just påbörjat min ansöknings process, har fått svar på många frågor genom att läsa din blogg!:)

Kram Bea

Svar: Vad roligt att du tycker om min blogg!
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2014-12-06 23:53:59
Din blogg/hemsida: http://beaaupairiusa.blogg.se
Bea

Hoppsan de blev 2 komentarer:$

Kommentaren skrevs den: 2014-12-06 23:54:54
Din blogg/hemsida: http://beaaupairiusa.blogg.se

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: