God Jul

Idag är det julafton hemma i Sverige... Hoppas ni alla har haft en bra dag, med god mat och julklappar.
 
Eftersom man firar jul i USA den 25 december, så blir det riktiga firandet för mig imorgon.
Men har ändå haft en bra dag.
 
På morgonen så pratade jag med dem hemma, så det var bra.
Detta fick jag av min familj i julklapp! :)
På förmiddagen så bakade jag och min värdmamma hallongrottor och kolasnittar. De gillade båda, men hallongrottorna var favoriten.
 
På eftermiddagen så var vi på gudstjänst. Det var en barnkör som sjöng i början, och prästen pratade om varför vi egentligen firar jul.
Det var ca 50-tal personer i kyrkan, och många barnfamiljer.
 
På kvällen blev det middag. God mat, och mycket skratt... Jag känner mer och mer att jag är en del i familjen. Inte bara med min värdfamilj i Fairfax, utan även med min värdmammas familj i Kalifornien. De behandlar mig verkligen som om jag vore en i familjen, och det känns väldigt bra.
 
Har ändå haft en bra julafton. Har inte riktigt känts som om det ha varit julafton idag... Och det känns väldigt konstigt att inte ha varit hemma med familjen, men det har känts okej ändå idag.
En annorlunda, men bra dag ändå.
 
Imorgon blir det amerikansk julfirande här. Får se hur det blir...





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: