Paket!

I måndags var bebisen var ganska glad och lugn hela dagen, så det gjorde min jobbdag mycket enklare och roligare.
Fint väder även idag, så det blev två promenader idag med. En på morgonen i bärselen, och en i barnvagnen efter lunch.
Och idag har jag skaffat Messanger! Och man kan ringa med det också!
Jag testade att ringa mamma, och det fungerade bra.
Nu hoppas jag bara att pappa kan lära sig Messanger, så att jag kan prata med honom också, när de är på semester i Sälen.
 
Tisdagen var liknande måndagen.
Och idag fick jag paket!
Mamma har skickat två paket med saker som jag ville ha hit. Saker som jag glömde, eller inte fick plats med i resväskan, eller bara ville ha.
Och idag fick jag ett av dem! Så glad jag blev!
Och med fanns även ett brev från farmor! Så roligt och känslosamt att läsa!
I detta paket fanns mest tidningar. Nästa paket är det mer saker i...
På eftermiddagen blev det Panera och körkortsteori igen.
Idag har varit en liknande dag som måndagen och tisdagen.
Två promenader på dagen med bebisen, och Panera och körkortsteori på eftermiddagen.
Idag har jag även beställt klipptid! Efter en del tjat från mamma, så gjorde jag det idag. Men har inte klippt mig på ett år, så det behövs väl kanske.
 
9 dagar till NYC!
12 dagar till min födelsedag!
21 dagar till min moster och underbara kusin kommer hit!




Daniella 🌙

Vad mysigt att vara au pair för en bebis <3

Svar: Det är inte lätt alla dagar, men än så länge trivs jag bra med det...
Såg på din blogg att du snart också ska börja jobba som au pair, i England. Hur gamla är dina värdbarn? Hoppas du kommer få det bra!
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2014-07-17 16:51:12
Din blogg/hemsida: http://vapenbroder.blogg.se/
Daniella 🌙

Svar: pojken är 5 år och börjar skolan i år och flickan är 7, snart 8! :)

Kommentaren skrevs den: 2014-07-21 12:39:17
Din blogg/hemsida: http://vapenbroder.blogg.se/

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: