Återbesök, tbc-test

Idag var jag på återbesök för att läsa av mitt tbc-test, och som förväntat så var det 0.
 
Imorgon ska jag göra hälsoundersökningen.
 
Jag började med min online visumansökan idag, men jag sparade sidan, och skulle logga in igen, men nu går det inte att logga in.
Jag skriver in mitt application ID, första fem bokstäverna i efternamnet, mitt födelseår och säkerhetsfrågan, men det vill inte fungera.
Så jag måste ringa till Malmökontoret imorgon och fråga vad det kan vara för fel. Vet de inte, så får jag ringa till ambassaden.




Elin

Så var det för mig också en gång när jag gjorde den. Slutade med att jag gjorde om den och allt på en gång istället för att hålla på och spara :)

Svar: Det ville inte fungera, så jag gjorde samma sak. Jag gjorde om ansökan, och gjorde hela på en gång, utan att spara.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2014-03-11 02:27:49
Anonym

Det där hände mig också. Ambassaden kan inte göra något så det är ingen idé att du ringer dem. Det är bara att försöka flera gånger (funkade för mig tillslut, kommer ihåg att jag gjorde något fel men kommer inte ihåg vad) eller göra om.

Svar: Det blev att jag gjorde om ansökan, för det ville inte fungera.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2014-03-11 03:50:29

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: