Hälsoundersökning

Idag var jag till Ekeby Hälsocentral i Uppsala och gjorde min hälsoundersökning.
 
Hälsoundersökningen består av två delar, en del som du ska fylla i själv, och den andra delen som läkaren ska fylla i.
 
Det viktigast läkaren skulle fylla i var alla vaccinationer man hade fått tidigare. Sen var det en del andra frågor också, t ex om man har varit inlagt på sjukhus, har/har haft några sjukdomar, och om man äter några mediciner.
 
Det tog ungefär 30 minuter att fylla i alla papper. Vi gick igenom dem tillsammans så allting stämde, och att allting var ifyllt som det skulle vara. Och eftersom jag redan hade gjort tbc-testet, så var det bara att fylla i det också, att det var negativt.
Sen skrev hon under och stämplade, sen var det klart.
 
Nu ska jag bara ladda upp det på min profil, sen är den delen klar också.
 
Imorgon ska jag försöka mig på visumansökan online igen. Jag mailade till Peter på Malmökontoret, men han kunde inte hjälpa mig, utan han sa att jag skulle kontakta ambassaden.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: