Update

Vet inte riktigt vad jag ska ha för rubrik, men här kommer en liten uppdatering om hur det går för mig just nu.
 
Eftersom det är två månader i dag innan jag ska åka, så har jag tagit det lite lugnt, och inte behövt göra allting på en gång. Men jag har kommit igång med förberedelserna, och har kommit en bit av de saker som jag måste göra.
 
Jag har fixat ett nytt pass, så det är klart. Var tvungen att ha ett pass som gällde under USA-tiden, för att få söka visum.
 
Jag har beställt vaccindokument från dokumentarkivet. Jag hittade inte de pappren hemma, så då fick jag beställa kopior av mina BVC-papper, så jag vet vad jag har fått för vacciner.
Jag hoppas att jag får dem på måndag, så jag kan åka och ta tbc-test på tisdag, annars åker jag och gör det på fredag, och tillbaks på måndagen efter.
 
Den 11/3 ska jag på hälsoundersökning.
 
Jag ska också försöka göra klart visumansökan i helgen, eller i början på nästan vecka, så jag kan boka en tid på ambassaden.
 
En till sak, mitt värdbarn är född. Han kom till världen den 16/2. Jag har fått bilder på honom, och han är så söt, men alla bebisar är ju söta...




Sarah

Åh, vad roligt! Mitt värdbarn föddes också den 16/2 :D

Svar: Vad roligt! Jag läser din blogg lite då och då, och såg att du också ska ta hand om en bebis.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2014-03-11 19:44:02
Din blogg/hemsida: http://sarahdaniella.blogg.se

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: