4,5 credits avklarade

Fredagen var en relativt bra dag med bebisen, om det var för att det vara fredag, och sista dagen innan helg, vet jag inte... men bebisen skrattade och log mycket under dagen.
Efter jobbet blev det läxor.
 
Igår blev det en hel dag med att göra klart projektet till skolan idag.
Jag pratade även med pappa och mamma!
 
Idag var det skola igen. Sista lektionen den här gången, vilket är väldigt skönt. Behöver inte tänka på allt som har med läxor att göra alls, på ett bra tag.
Idag skulle alla redovisa sina projekt, så satt mest och lyssnade på de andra i klassen, och redovisade även mitt projekt.
Fick även info om resan till Philadelphia i november!
Nu har jag avklarat 4,5 credits, så nu har jag bara 1,5 credits kvar under mitt år.
Efter skolan så åkte jag och Tereza till Fair Oaks Mall en stund, innan de stängde för kvällen.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: