Bra jobbvecka

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte haft något internet sen i tisdags. Men nu är det lagat, så nu fungerar det igen.
Men här kommer en uppdatering om hur min jobbvecka har varit.
 
Måndagen fick jag lite sovmorgon, och behövde inte börja förrän kl.7.30. Mina värdföräldrar hade en kompis här över helgen och hon tog hand om bebisen på morgonen, så jag kunde börja lite senare, men jobba senare...
På eftermiddagen gick jag till Harris Teeter, och gick runt och kollade lite.
 
Tisdagen började jag kl.6. Min värdpappa var på jobbresa från måndagen till onsdagkväll, så då får jag börja när min värdmamma åker till jobbet, och sen kommer barnvakten och löser av mig vid kl.15.
Efter jobbet åkte jag till gymmet, och träning med PT.
 
Onsdagen var en regndag. Inte så roligt. Hösten har verkligen kommit till Fairfax nu också.
Även fast bebisen och jag var inne hela dagen, så var det en relativt bra jobbdag ändå.
På kvällen gick jag till TJ Maxx och letade skor.
 
Igår var en vanlig jobbdag. Behövde inte börja jobba kl.6, så det kändes skönt.
Efter jobbet åkte jag till gymmet och gick på gåbandet i en timme. Jag hade träningsvärk i ryggen och i armarna från i tisdags, men testade att gå på gåbandet ändå, och det gick bättre än väntat.
 
Idag har varit en bra jobbdag, har sett ut som de flesta dagarna den här veckan.
Denna jobbvecka har varit en av de bättre jobbveckorna på ett tag. Bebisen har varit ganska lugn, och har "pratat" och skrattat mycket under veckan. Och det gör mina jobbdagar mycket roligare på en gång.
En glad bebis=en nöjd au pair!
Hade planer med Tereza att åka till Fair Oaks Mall, men hennes värdmamma bad henne att jobba längre på kvällen.
Så jag åkte till Target istället och gick runt och kollade lite där.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: